Δεν ξέρω αν είναι το μοναδικό στην Ελλάδα αλλά σίγουρα είναι το πρώτο που έγινε με μοτέρ Hemi . Η μετατροπή έγινε σε ένα JK απο 3.8lt σε 5.7 V8 Hemi και 340 HP . Το μοτέρ και το Σασμάν είναι απο Commander και το βοηθητικό απο JK Rubiconκαι τοποθετήθηκαν με τη βοήθεια του κιτ της AEV.
To JK αυτό φοράει επίσης ανάρτηση της OLD MAN EMU , προφυλακτήρες εμπρός και πίσω της AEV , προβολείς IPF , εργάτη Warn 9.5ti με σχοινί απο την Marlow , Rocksliders της Rugged Ridge , Μπλοκέ διαφορικά της ARB , μεγαλύτερα φρένα εμπρός απο την Teraflex και Roll Cage της ORF .
Απίστευτη Αμερικάνικη Δύναμη !!
click στις φωτογραφίες για μεγέθυνση